Αναρτήθηκε από: Nikos | Μαρτίου 17, 2007

Στο τρέξιμο

Οι τελευταίες δέκα μέρες ήταν πλήρεις, πληρέστατες. Δεν είχα το χρόνο να μείνω ήρεμα μπροστά στον υπολογιστή μου και να ανανεώσω το μπλογκ μου, από τη στιγμή που έκανα κάνα χιλιάρικο χιλιόμετρα από Βόλο στη Θεσσαλονίκη, από εκεί πάλι στο Βόλο, με τελική επιστροφή στο σπιτάκι μου στην Αθήνα, μετά από απουσία περίπου ενός μήνα. Φιλοξένησα έναν Τούρκο φίλο στην Ελλάδα για μία εβδομάδα (πολλές εντυπώσεις που θα αποτελέσουν αντικείμενο ξεχωριστού ποστ), σε ανταπόδοση της επίσκεψής μου στην Κωνσταντινούπολη το καλοκαίρι του 2005. Ωραία πέρασα, δεν έχω παράπονο… μόνο που τώρα κλασικά είμαι πολύ κουρασμένος, ταπί και ψύχραιμος. Είδα και τους αγαπημένους μου φίλους και συμφοιτητές που μου είχαν λείψει, δυστυχώς με δυσάρεστη αφορμή – την κηδεία ενός καθηγητή μας στο ΕΜΠ, που έφυγε πρόωρα. Χάσαμε έναν Δάσκαλο, κρίμα, πολύ κρίμα…

Το καλό τουλάχιστον είναι ότι γύρισα πάλι στη βάση μου πολύ σοφότερος και πιο κατασταλαγμένος, αφού είχα όλο το χρόνο και τη διάθεση να σκεφτώ όσα με απασχολούν, κατά την περίοδο της «αναγκαστικής» σχόλης. Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε όμως. Προς το παρόν, κατάφερα να καταβάλω τον οργανισμό μου αρκετά τις τελευταίες μέρες, και χρειάζομαι ξεκούραση πάνω απ’όλα. Σιγά σιγά θα ξαναβρώ τους ρυθμούς μου όμως και θα αρχίσω πάλι να ανανεώνω το ιστολόγιο…

Μέχρι να επιστρέψω, 2 πραγματάκια (όντως, 2!) :

  • Νέα παιχνίδια εξελίσσονται στη μπλογκόσφαιρα, όπως αυτό με την ιστορία με τις πέντε λέξεις, στο οποίο με προσκάλεσε ο φίλτατος Greek History X και υπόσχομαι να σηκώσω το γάντι γρήγορα! Άντε να γράψω μυθοπλασία… Για το άλλο με τις 7 ταινίες δε με έχει tagάρει κανείς ακόμα, και χαίρομαι γιατί δεν είμαι καλός σε αυτά… χεχε! Ο Χρήστος με κάλεσε να συμμετάσχω στη γνωστή μπλογκοπυραμίδα με τα 5 στοιχεία… τον παραπέμπω εδώ, αφού τον ευχαριστήσω για την πρόσκλησή του…
  • Μία νέα προσπάθεια ξεκινάει στην ελληνική κοινότητα χρηστών mac, της οποίας αποτελώ περήφανο μέλος – ένα νέο ιστολόγιο! Το όνομα αυτού; «Μα καλά…» και είναι ένα μπλογκ από χρήστες για χρήστες. Σύντομα θα συμμετάσχω κι εγώ με το πρώτο μου post εκεί, οπότε επί τη ευκαιρία να ευχαριστήσω το συνάδελφο WorldCitizen που μου πρότεινε να μπω κι εγώ στην ομάδα.
  • Έρχονται μέρες δύσκολες από ότι φαίνεται, μιας και ανοίγει η σχολή και αρχίζει το συμμάζεμα των ασυμμάζευτων. Συνηθισμένα τα βουνά απ’τα χιόνια… προς το παρόν σας χαιρετώ, ώρα για ξεκούραση – πολυτέλεια με ημερομηνία λήξης!

    Responses

    1. Ανοίγει η σχολή; Άντε και στα δικά μας…

      Πήγες Βόλο βρε παιδί μου, καμιά καινούργια φωτό δεν έβγαλες;

      Ποιός καθηγητής πέθανε; Δεν πιστεύω να ήταν κανένας που είχαμε κ εμείς;

    2. @proserpina: έτσι φαίνεται… να δούμε καμιά τριπλή super duper εξεταστική να έρχεται να χάσουμε τη μπάλα… Βόλο και Θεσσαλονίκη ήμουν, και φωτογραφίες έβγαλα, σύντομα θα ανανεώσω. Ο καθηγητής που πέθανε ήταν ο κ. Σωφρόνης Παπαδόπουλος του Τομέα Φυσικής, υπάρχει και ανακοίνωση στο site του ΕΜΠ, στις Γενικές Ανακοινώσεις…


    Σχολιάστε

    Kατηγορίες

