Αναρτήθηκε από: Nikos | Φεβρουαρίου 23, 2007

Θεσσαλονίκη, εφ’η ετάχθην

Αυτή τη στιγμή που γράφω είμαι επιεικώς πτώμα…με 8 ώρες ύπνο τις τελευταίες 48, και έχοντας πίσω μου ένα εξοντωτικό μεν, συναρπαστικό δε διήμερο. Το ταξίδι με το αυτοκίνητο για τη Θεσσαλονίκη ήταν τέλειο από κάθε άποψη – τελικά μάλλον μου πάει ο δρόμος. Όχι ότι είχα ποτέ και καμιά αμφιβολία – από μικρός κατάπινα άσφαλτο και ράγες με χαρά!

Οι κάθε λογής φόβοι μου ότι θα κολλήσω στην κίνηση, θα χαθώ στη Θεσ/νίκη, θα τρακάρω, θα, θα, θα..αποδείχτηκαν παντελώς αβάσιμοι – είμαι driver καλός. Αυτό το υποχρεωτικό σπασονευρωτικό «Ν» να μην είχα… ας όψεται που φοβάμαι την τσιμπίδα της τροχαίας 😀 Πάλι καλά βέβαια που υπήρχε κανονισμένο parking από πριν κοντά στο σπίτι του φίλου που με φιλοξένησε, ειδάλλως ακόμα θα έψαχνα…

Το διήμερο αυτό – ή μάλλον 24ωρο για να είμαι ακριβέστερος, δεν έκανα «τουρισμό» στη Θεσσαλονίκη – οπότε οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι μάλλον φτωχές. Άλλωστε η σχέση μου με αυτή την πόλη είναι μια βαθιά και παλιά αγάπη που καμιά φωτογραφία δεν μπορεί να εκφράσει. Μεγάλη ιστορία όμως… Μείναμε σπίτι με τον κολλητό μου το Γιώργο που με φιλοξένησε και περάσαμε εξίσου καλά, όσο με το αν κάναμε τσάρκα σε όλα τα μπαρ του κέντρου – σίγουρα καταναλώσαμε ανάλογη ποσότητα αλκοόλ και κάναμε πολύ καλό tour down memory lane. Αερολογώ με ατάκτως ερριμμένα φληναφήματα όμως – ώρα για τις (λίγες) φωτογραφίες, και μετά νάνι. Κομμάτια είμαι…


Η αψίδα του Γαλέριου, η θρυλική Καμάρα…


Ερείπια του Ανακτόρου του Γαλέριου, Πλατεία Ναυαρίνου


Έξω από το αναγνωστήριο του ΑΠΘ


Η παραλιακή λεωφόρος Νίκης, στο βάθος ο Λευκός Πύργος

Responses

  1. Μ’ αρέσει πολύ η Θεσσαλονίκη, αλλά έχω χρόνια να πάω. Οι φωτογραφίες σου μου έφεραν στο μυαλό πολλές ωραίες αναμνήσεις.

    Να ΄σαι καλά να ξαναπάς και να περάσεις το ίδιο όμορφα!

  2. Θεσσαλονικη με τα ωραια σου ! 😀

  3. Ευχαριστώ, να’σαι καλά! Τώρα που πήρα τον αέρα και από το τουτού, σίγουρα θα ξαναπάω σύντομα… και προγραμματίζω κι άλλα ταξιδάκια!

    Είναι η άτιμη πόλη που όλους τους σημαδεύει όμως… όλοι αναμνήσεις έχουμε 🙂

    Υπόσχομαι την επόμενη φορά να ασχοληθώ περισσότερο με φωτογραφίες – αυτή τη φορά ήμουν για δουλειά πάνω και δεν έκανα φωτογραφικό τουρ. Επιφυλάσσομαι… 😀

  4. Ζηλεύω τόσο πολύ αυτή την ανεμελιά και το ΣΚ να το παιρνάς με φίλους και να αναπολείς τα παλιά μπράβο «Νικολάκι» πάντα τετοια σου εύχομαι ταξιδάκια και πολύ αλκόολ…

  5. einai polu omorfi i poli kai nomizw pws , an k den mporw na eksigisw to giati, sxedon oloi exoume mia idieteri sxesi me tin poli.. mia agapi, mia foitiki zwi, pedaimeri..
    just for the record… analoga me to apo pou ise vevea… i diadromi ine pada panemorfi ma otan arxizeis na tis metras ginete ateleiwti…!
    xeretismous

  6. Είμαι ερωτευμένος με την Θεσσαλονίκη εδώ και χρόνια… Φροντίζω λοιπόν να την επισκέπτομαι τακτικά αφού δεν μπορώ να μετακομίσω μόνιμα (ακόμη).
    Σήμερα και κατά τις τεμπέλικες ώρες του μεσημεριανού διαλείμματος στη δουλειά σκεφτόμουν ότι έχω αμελήσει να επισκεφτώ την όμορφη πόλη του βορά για αρκετό καιρό, μία σκέψη που μοιράστηκα με τους συναδέλφους μου και προς μεγάλη μου έκπληξη ανακάλυψα ότι συμμερίζονται τα τρυφερά μου συναισθήματα όλες τους στο γραφείο. Συμπτωματικά σήμερα λοιπόν, αποφασίσαμε να βρούμε μία επαγγελματική πρόΦαση ώστε το επόμενο event της εταιρείας να γίνει σε Μακεδονικό έδαφος, παρέα με άφθονους μεζέδες και βόλτες στα μπαράκια της πόλης!!! Το τραγικό είναι ότι τελικά κατέληξε το αφεντικό να μας αναθέσει και αρμοδιότητες για την συγγραφή αυτής της πρόΦασης.

    ΥΓ: στο έλεγα εγώ ότι σε πάει η οδήγηση. Αν κάνεις τον κόπο να μάθεις και λίγα τεχνικά/μηχανικά, πραγματικά πιστεύω ότι θα γίνεις πολύ καλός οδηγός.

  7. Πάντως μέσα στις επόμενες 60 μέρες το πρόγραμμα έχει σίγουρα άλλη μια Θεσσαλονίκη, μια Κομοτηνή και μια Αθήνα… τώρα που έπιασα τον ταύρο από τα κέρατα, δεν τον αφήνω!

    Μωρέ..κι εγώ πιστεύω ότι θα γίνω καλός οδηγός…αλλά με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, πιστεύω ότι το αμάξι το μαθαίνεις μόνο με trial and error. Γιώργο, σαν προγραμματιστής νομίζω θα συμφωνήσεις… 🙂

  8. Μια χαρούλα πέρασες. Αντε πάντα τέτοια και ακόμα καλύτερα…

  9. Μμ… παρ’ ολίγο να μου αρέσει και μένα.
    Ευτυχώς συνήλθα. Ζω εδώ.

  10. Από την Θεσσαλονίκη έχω τις καλύτερες των αναμνήσεων μου, καθώς εκεί πέρασα τα φοιτητικά μου χρόνια. Ευτυχώς, κατάφερνα να γίνω μόνιμος κάτοικος, ως που να μου θα φέρει η ζωή αλλιώς.

    Να μας ξανάρθεις.

  11. Στην Κομοτηνή μην παραλείψεις να πας να δεις τον Φίλιππο (κακίες…..) 😛 Για Θεσσαλονική ετοιμάζομαι και εγώ.. χου χου


Σχολιάστε

Kατηγορίες

