Αναρτήθηκε από: Nikos | Φεβρουαρίου 21, 2007

Θα πάρω το αμάξι μου στην τσέπη χαρτζιλίκι…

… και αύριο πρωί πρωί, θα ρθω Θεσσαλονίκη! Χαιρετώ σας… μετά το εξαιρετικό τριήμερο που προηγήθηκε, αύριο αποφάσισα δι’ασήμαντον αφορμή να συνεχίσω τον επικίνδυνο δρόμο μου: «Πώς να πάρετε τον αέρα του αυτοκινήτου σας γράφοντας χιλιόμετρα». Οπότε, μετά το επιτυχημένο ταξίδι στη Λαμία πριν από είκοσι μέρες περίπου, βρέθηκε λόγος να ξανακαβαλήσω τον Ε75, αυτή τη φορά με κατεύθυνση το κέντρο της Θεσσαλονίκης!

First things first, όμως…πάμε να πούμε επί τροχάδην πώς περάσαμε. Tο καρναβαλικό-καθαροδευτεριάτικο τριήμερο κύλησε θαυμάσια, με καλή παρέα δίπλα στο τζάκι, αν και ο καιρός μας τα χάλασε. Έβρεχε το Σαββατοκύριακο για να μας αποζημιώσει την Καθαρά Δευτέρα. Κατά τα άλλα πολύς κόσμος, βαβούρα και καρναβαλικές εκδηλώσεις, τα οποία εγώ δεν πολυαντέχω. Ομοίως και με την κίνηση στους δρόμους από και προς Πήλιο, που ήταν πηγμένοι διαρκώς… οπότε επιλέξαμε σοφά να μείνουμε και να ψήσουμε στο τζάκι ξενυχτώντας, και να μην ακολουθούμε το πολύχρωμο μπουλούκι που γιόρταζε την Αποκριά. Όχι ότι μείναμε παραπονεμένοι βέβαια. Και καλά φάγαμε, και πολύ φάγαμε εξερευνώντας ταβερνοκαταστάσεις στο Βόλο. Ευτυχώς είχαμε maalox σε ποσότητες μαζί μας και γλυτώσαμε τα χειρότερα.

Κυριακή πάθαμε μια ζημιά αφού το αυτοκίνητό μας κόλλησε στη λάσπη, και παραλίγο να προσθέταμε την οδική βοήθεια στο τριήμερό μας. Πάλι καλά βρέθηκε τρόπος να ρυμουλκηθούμε με συρματόσχοινο. Σημείωσα ήδη να αποφεύγω με το δικό μου αυτοκίνητο όπως ο διάολος το λιβάνι τα μέρη με χώμα μετά από πολλή βροχή. Μπρρ….

Την Καθαρά Δευτέρα σταθήκαμε εξωφρενικά τυχεροί, αφού βρήκαμε αμέσως τραπέζι σε ένα από τα καλύτερα τσιπουράδικα του Βόλου, στη Ν.Ιωνία. Άλλες παρέες πριν και μετά από εμάς περίμεναν μισή ώρα όρθιοι μέχρι να κάτσουν κάπου… Nice, nice! 😀

Βράδυ Καθαράς Δευτέρας, με τους φίλους να έχουν επιστρέψει στο κλεινόν άστυ, κίνησα για τα Village Cinemas εδώ, όπου είδα την τελευταία ταινία του Hugh Grant, το «Music and Lyrics». Συμπρωταγωνιστεί η Drew Barrymore. Να εξηγηθώ εκ των προτέρων: λατρεύω τις ωραίες ρομαντικές κομεντί. Έχω το Love Actually αγορασμένο σε dvd και το βλέπω τελετουργικά κάθε Χριστούγεννα. Και αυτή η ταινία με αποζημίωσε στο ακέραιο. ΄Εξυπνο σενάριο, ωραίες ατάκες, όμορφο love story και happy end. Δεν είμαι για πολύ μίζερα πράγματα τελικά. Συζητούσα με τον ξαδερφό μου μετά την ταινία (την είδαμε μαζί) και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μάλλον δεν είμαι και πολύ σινεφίλ. Μπορεί να έχει και δίκιο, δεν ξέρω… απλά μου αρέσουν πολύ τέτοιου είδους ταινίες. Αποφεύγω τα splatter 🙂 Στην ίδια κατηγορία all favorites : Serendipity, High Fidelity (σκέφτηκα τον Cusack ;)) και λοιπές. Ουφ, θα μιλήσω κάποια άλλη στιγμή για ταινίες. Πάντως, δείτε το music and lyrics, ειδικά όσοι θυμάστε τα 80s – σίγουρα θα περάσετε όμορφα…

Και τώρα, εδώ, γράφω ενώ ετοιμάζομαι ψυχολογικά για το δεύτερο μεγάλο ταξίδι μου. Είχα προειδοποιήσει ότι αν το πρώτο στεφθεί με επιτυχία, θα ξετσουτσουνέψω και θα αρχίσω να οργώνω τους δρόμους. Αμ’έπος, αμ’έργον! 🙂 Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα περάσω καλά. Τώρα ετοιμάζω μουσική για το ταξίδι, η οποία είναι λίγο πολύ ό,τι να’ναι. Μετά από κι εγώ δεν ξέρω πόσα χρόνια… γράφω κασέτες. Α ρε toyota starlet, να μην έχεις ένα dock για iPod! Πάντως είναι φοβερό προνόμιο του οδηγού να ετοιμάζει μόνος τη μουσική του, ne c’est-pas?

Αυτά εν ολίγοις, σας φιλώ και πέφτω για ύπνο… έχω ταξίδι αύριο!

Image Hosted by ImageShack.us

Responses

  1. Καλό δρόμο, και προσοχή στους νέους οδηγούς. 😛

  2. Άσε, δράμα, αυτοί οι νέοι…άπαπα… 😀

  3. Για τις ταινίες, βάλε και το Notting Hill και το Wedding Singer που πρέπει να μοιάζει (στο ύφος) με το Music and Lyrics που δεν το είδα ακόμα, περιμένω το άλλο μισό μου να πάμε μαζί.

    Καλό ταξίδι φίλε, καλά να περάσεις και με το καλό όταν γυρίσεις μας κάνεις ένα σπέσιαλ τουρ. Μου έλειψε η Σαλόνιακ γμτ.

  4. Σαλόνικα; Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωω

  5. @gr history x Ναι, ναι, σαφώς και αυτές τις ταινίες, έχεις απόλυτο δίκιο!

    Όσο για το φώτο-τουρ, επιφυλάσσομαι για τα καλύτερα, αν και δυστυχώς θα μείνω μόνο μία μέρα 🙂 Το επόμενο post θα είναι photo-post αφιερωμένο λοιπόν… ελπίζω να βγάλω αξιοπρεπείς φωτογραφίες 😉

    @Sofia: έλα, τελευταία φορά που ήσουν Ελλάδα αν θυμάμαι καλά του έδωσες και κατάλαβε με το touring 🙂 Fingers crossed μην τρακάρω πουθενά ο «Ν»έοπας 😀 Θα σας ανεβάσω και μπουγάτσες

  6. Σου εύχομαι και του χρόνου να περάσεις το ίδιο ωραία 🙂

    Για την τελετουργική τηλεθέαση του Love Actually κάθε Χριστούγεννα δε λέω τίποτα για να μην σε φρικάρω (πάλι). Πάντως συμφωνώ για το Notting Hill και το Wedding Singer.

    Καλό ταξίδι και προσοχή στο δρόμο!

  7. Να’σαι καλά Tinsie! ομολογώ ότι δε θα με εξέπληττε το να το έκανες κι εσύ η ίδια….(Bonita Aurelia) 😀

    Με βάλατε σε σκέψεις, θα κάτσω να καταλογογραφήσω όλες τις ρομαντικές κομεντί στο τέλος! Πάντως, παραδόξως, μία από τις αγαπημένες μου ταινίες ever είναι και το Eyes Wide Shut.. άβυσσος η ψυχή μου, ξέρω.

    Θα προσέχω, θα προσέχω…προς το παρόν είμαι ακόμα καταπιασμένος με το να γράφω κουλά πράγματα σε κασέτες για το ταξίδι 😉

  8. Αριστερη , φλας και ο σιφουνας παει Θεσσαλονικη 😀
    Καλο ταξιδι και προσοχη στο δρομο !!!

  9. @reptiles Ευχαριστώ ρε συ! Κοίτα με τη φούρια που έχω πάρει μην φτάσω ως τη Βιέννη κακομοίρη μου και σε ψάχνω… 🙂

    Αυτά με το φλας και την αριστερή είναι κακοήθειες-κάποιος αποκαλύπτει κουβέντες του msn (Λόγια του αέρα)

    Μερσί δια τας ευχάς… μου δίνετε κουράγιο!

  10. Αθάνατα μαγνητικά μέσα! Καλό ταξίδι και εύχομαι η διαδρομή να είναι απολαυστική (από «οδηγικής» απόψεως :P).

  11. Μπον Βουαγιάζ.
    🙂

  12. να περνάς έτσι ωραία πάντα

  13. Καλό ταξίδι σου εύχομαι προσοχή στο δρόμο γιατί είναι και μακριά, και περιμένουμε να ακούσουμε ιστορίες απο τον Βορρά….

  14. μια συμβουλή, δεν ξέρω πόσο σε έχουν ταλαιπωρήσει τα κορναρισματα των από πίσω αλλά να ξέρεις ότι (κατά τύχη) είχα παρατηρήσει ότι όταν βγάλεις το Ν σταματάνε, οπότε εκτός και αν έχεις κανένα σημαντικό κουσούρι που θα έπρεπε οι άλλοι να προσέξουν (πχ σταματάς απότομα) βγάλε το

    εκτός βέβαια και αν δεν σε ενοχλούν τα κορναρισματα!

    (αλλά τι μιλάω, 4 χρόνια και ακόμα δεν έχω μάθει να παρκάρω)

  15. Σας χαιρετώ από την υπέροχη Θεσσαλονίκη! Το ταξίδι ήταν υπέροχο, και όλα πήγαν σούπερ… θα ακολουθήσει αύριο αναλυτικό ποστ 🙂

    @Derek : μωρέ κανένα κουσούρι δεν έχω… μια χαρά το πάω. Το πρόβλημα είναι ότι πήρα το δίπλωμα τον Αύγουστο, και τουλάχιστον σε ταξίδια στην εθνική έχω το Ν, γιατί αν με σταματήσει η τροχαία έχω πρόστιμο.. «πρέπει» να το φοράω 12 μήνες.

    Όσο για το παρκάρισμα…ας είναι καλά το parking που είναι και το αμάξι του φίλου μου που με φιλοξενεί, στην Προξένου Κορομηλά!

  16. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εγώ στο αυτοκίνητο και όπως οδηγώ με το ζόρι κρατιέμαι να μη με πάρει ο ύπνος!

    Πλας το ότι βαριέμαι τη Θεσσαλονίκη.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

