Αναρτήθηκε από: Nikos | Φεβρουαρίου 17, 2007

Μπλογκοσκυτάλη

Και πάνω που ο βροχερός καιρός με είχε ρίξει σε δυσθεώρητα επίπεδα βαρεμάρας, ενώ περιμένω να ξημερώσει το Σάββατο για να απολαύσω ένα εορταστικό τριήμερο στο Πήλιο με καλούς φίλους, ήρθε η πρόσκληση από τον Greek History X στο μπλογκ του, για να συμμετάσχω στην «μπλογκοσκυταλοδρομία» που εξελίσσεται ραγδαία σε πολλά ελληνικά μπλογκζ. Η ιδέα είναι απλή. Γράφεις πέντε (5) πράγματα για τον εαυτό σου, και ζητάς από άλλους πέντε (5) συνμπλογκεράδες να γράψουν και αυτοί. Κάτι σαν τις πυραμίδες δηλαδή, μόνο που δεν υπεισέρχεται ο παράγοντας της οικονομικής καταστροφής (ελπίζω).

Αρκετά φλυάρησα όμως, πάμε για τα πέντε!

1. Όσο καλός μαθητής κι αν υπήρξα στα σχολικά μου χρόνια, τόσο κακός φοιτητής έγινα στο ΕΜΠ. Ίσως φταίει και ο κακός πανικός που επικρατεί στα πανεπιστήμια τόσα χρόνια, ίσως φταίει το κρασί, ίσως φταίει το ότι αποφάσισα να κάνω ένα εκατομμύριο πράγματα μαζί, μπορεί να φταίει το ότι ακόμα δεν ξέρω τι θα γίνω όταν μεγαλώσω. Θα ήμουν χαρούμενος πάντως ακόμα και αν δούλευα σε ένα υπόγειο εργαστήριο…

2. Αν και δε διαβάζω με επιμέλεια «τα μαθήματά μου», κατά τα άλλα είμαι παθιασμένος βιβλιοφάγος. Διαβάζω με μανία ό,τι πέσει στα χέρια μου, από το ογκωδέστερο μυθιστόρημα, μέχρι την ετικέτα της χλωρίνης. Ξανά. Και ξανά. Ανομολόγητο όνειρό μου είναι να είμαι σε δικό μου σπίτι με μια τεράστια, ατέλειωτη βιβλιοθήκη. Περίπου σαν το σκηνικό της διαφήμισης του Johnie Walker με το ανδροειδές. Είμαι και παθιασμένος «χαρρυποτεριστής». 😛

3. Αν δεν επέλεγα να γίνω φυσικός, θα σπούδαζα είτε πολιτικές επιστήμες είτε… ξεναγός. Λατρεύω τα ταξίδια και μέχρι στιγμής έχω γυρίσει σχεδόν όλη την Ευρώπη. Είναι μεγάλος ο άτιμος ο κόσμος, πότε να προλάβεις να τον γυρίσεις όλο; Πάντως έχω ήδη γύρω στις 16 χιλιάδες φωτογραφίες… και πάντα βγάζω κι άλλες. Ονειρεμένα ταξίδια προς πραγματοποίηση; Ισλανδία, Υπερσιβηρικός Σιδηρόδρομος, Βορειοανατολικές ΗΠΑ και Καλιφόρνια. Αγαπημένα μέρη στην Ελλάδα; Σαντορίνη και Πήλιο, ενδείκνυνται για resets.

4. Πιστεύω στους ανθρώπους περισσότερο από όσο ίσως θα έπρεπε. Ηθελημένα δεν νομίζω να έχώ βλάψει ποτέ κανέναν, και θα με χαρακτήριζα μάλλον άκακο. Συγχωρώ εύκολα, αλλά δεν ξεχνάω ποτέ – και αυτό κάνει κακό σε μένα. Σκορπιός γαρ, με ωροσκόπο να παλαντζάρει μεταξύ σκορπιού και ζυγού. Θανατηφόρο και αυτοκαταστροφικό. Μικρότερος είχα μια ηλίθια θεωρία με προσωπικές φούσκες μέσα στις οποίες ζούμε, και μπορούμε να τις διογκώνουμε τόσο, ώστε να μην καταπιέζουμε τις φούσκες των γύρω μας. Μάλιστα με έχει επηρρεάσει και στον ύπνο. Έχω την «αρχή της ελάχιστης κατάληψης χώρου», κοιμάμαι πάντα στην εμβρυακή στάση, πολύ ευκολότερα πεσμένος πάνω στον τοίχο σε μονό κρεβάτι. Φοβάμαι τα διπλά κρεβάτια, σε αυτά κοιμάμαι ανήσυχα. Είμαι καλά γιατρέ μου;

5.Δεν νομίζω ότι έχω καταφέρει ποτέ να ερωτευτώ παράφορα. Είμαι πολύ δύσκολος άνθρωπος, και σε ό,τι καταπιάνομαι, δίνομαι 110%, αρκεί να με γεμίζει εκείνη τη στιγμή. Όταν ξεφουσκώνει όμως, δυσκολεύομαι να το τελειώσω. Έχω πάρει αεροπλάνο 6 το πρωί για να κάνω ερωτική εξομολόγηση και αυθημερόν επιστροφή – τώρα δε θέλω ούτε να θυμάμαι για ποια το έκανα. Πώς μπορεί όμως ένας άνθρωπος που Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή έχει άλλη άποψη για τον εαυτό του από ότι Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο να κόψει κομμάτια του και να τα μοιραστεί; Κυριακές και αργίες κλειστά.

Τέλειωσαν τα 5 κιόλας γαμώτο… και θα ήθελα τόσα να πω ακόμα, για ένα σωρό άλλα πράγματα. Δεν πειράζει όμως, φτάνουν αυτά για αρχή. Και αφού ευχαριστήσω τον Greek History X για την πάσα, με τη σειρά μου θα ήθελα να μάθω πέντε πράγματα για τους εξής…

α. Τη Σοφία από το digital-era
β. Το Γιώργο από το Finland at home
γ. Τον iblog από το ibloglive
δ. Τον j95 από το Don’t kiss the frog
ε. Κάποιον από τους ενοίκους στο Σπιτάκι

Responses

  1. Χμμμ αυτό με την εβρυακή στάση το έχω και εγώ, λες να είναι κάποιο σύνδρομο?

    Και αυτό με την ετικέτα στη χλωρίνη μου κίνησε την περιέργια, σε ποιο δωμάτιο του σπιτιού την διαβάζεις οεο???

    Όπως και να έχει μάθαμε κάποια ενδιαφέροντα πραγματάκια και από την δική σου ζωή

  2. Εχμ.. εκεί όπου και ο βασιλεύς πηγαίνει ασυνόδευτος! Και γενικά ό,τι υπάρχει σε απορρυπαντικό… 😛 εκτός αν έχω κάποιο πιο ενδιαφέρον ανάγνωσμα, από εφημερίδα μέχρι… τέλος πάντων 😉

    Όσο για την εμβρυακή στάση, κάπου διάβαζα ότι έχει να κάνει με ανασφάλειες κλπ… ποιος ξέρει; 🙂

    Ευχαριστώ για το trigger πάντως 🙂

  3. Το ξερα χαχα και εγώ διαβάζω κάτι περίεργα απορρυπαντικά και ότι βρω αλλιώς δεν γίνεται δουλειά.

    Παρακαλώ σας

  4. ΑΑΑΑαααααααα! Επιτέλους με tagαρε κάποιος! Όσο χαρούμενος κι αν είμαι αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να γράψω. Για την ακρίβεια δεν μπορώ να κάνω ούτε click επειδή μόλις οργάνωσα όλη μου την ηλεκτρονική ζωή (80GB+) στο νέο ΜακΜπούκι μου. Θα το κάνω αύριο με μεγάλη χαρά!

    Φχαριστώ. 🙂

  5. χε χε!
    πολύ ωραία!
    και μένα που είπε η Μοντρέσορ και δεν κατάλαβα τι πρέπει να γράψω.

    (σου βάζω λινκ, μ΄αρέσει το μπλογκ σου)

  6. @the iblog team: Ε, χαλάλι, αφού έγινες κι εσύ εξέχον μέλος της μεγάλης mac οικογένειας, δικαιούσαι όσο χρόνο θέλεις!

    @roidis: σ’ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω! Περιμένω να διαβάσω και τη δική σου πεντάδα 😀

  7. […] Λαμβάνω τη σκυτάλη από τον Νικολάκη του Blatt im Winde. […]

  8. για όλα φταίει το κρασί.
    πάω να πιω.
    ΧΙΚ.

  9. […] ευχαριστήσω κι εγώ τον νικολάκη για την πάσα, ας γράψω ως εκπρόσωπος του σπιτιού, 5 […]

  10. Άψογος αγαπητέ!
    Καλημέρα ή καλό ξημέρωμα!

  11. Διαβάζοντας τις αποκαλύψεις σου, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως είσαι εγώ. Είμαι βιβλιοφάγος και διαβάζω κι εγώ τα πάντα, μέχρι και τις ετικέττες στα μπουκάλια των απορρυπαντικών. Είμαι Χαρρυποτερίστρια. Τρελαίνομαι για ταξίδια, παραλίγο να σπουδάσω ξεναγός (τελικά αργότερα έκανα tourism & travel studies που είναι παρεμφερές) και ένα από τα επόμενα ταξίδια μου θα είναι σίγουρα Ισλανδία. Δεν ξέρω πόσες φωτογραφίες έχω, πάντως κατάφερα και τίγκαρα έναν σκληρό των 74 GB, οπότε μάλλον αρκετές. Με τον παράφορο έρωτα ούτε κι εγώ είχα την τύχη να γνωριστώ. Καταπιάνομαι σφοδρά με ό,τι κάνω, αλλά πρέπει να τελειώσω πριν μου κοπεί η όρεξη (συνήθως τα κολλήματά μου κρατάνε 3-4 μέρες). Συγχωρώ αλλά έχω μνήμη ελέφαντα. Κοιμάμαι καλύτερα στα μονά κρεβάτια. Είχα από πάντα προτίμηση στην εμβρυακή στάση, αλλά τελευταία καταφέρνω κι άλλες.

    Είμαι κι εγώ Σκορπιός. Λες να έχει σχέση?

  12. @N.Ago Ευχαριστώ πολύ! Να’σαι καλά! Κι εσύ, συνέχισε αυτό που κάνεις… είναι πολύ όμοφρο κι ελπιδοφόρο. Καλό ξημέρωμα…

    @Tinsie με τρομάζεις 🙂 Τελικά κυκλοφορούν κι άλλοι σαν εμάς στον κόσμο – λες να είν’ το ζώδιο; Πάντως, νομίζω, δεν είμαι εσύ… λες;

  13. Να σου πω… έτσι που σε βλέπω στη φωτογραφία, η αλήθεια είναι ότι δε μοιάζουμε. Άσε που δεν έχω καμία σχέση με Βόλο. Συμπεραίνω λοιπόν ότι δεν είμαστε ένα. 😉

    Είναι όμως περίεργο ότι έχουμε *τόσα* κοινά σημεία στο άσχετο. Εκείνο που με φρίκαρε περισσότερο ήταν το μονό κρεβάτι, γιατί δεν έχω βρει άλλον άνθρωπο να συμφωνήσει μαζί μου!!

    Πάντως αυτό με το διάβασμα παντός γραπτού το έχει και η μητέρα μου (που επίσης είναι Σκορπιός). Μια φορά μου είχε πει ότι όταν ήταν μικρή και την στέλναν να ψωνίσει στο μπακάλικο, έφερνε τα ψώνια τυλιγμένα σε εφημερίδα και στο δρόμο διάβαζε τι έγραφε το περιτύλιγμα.

  14. Αχ, αυτά τα ταξίδια αστραπή για την χάρη μιας κοπέλας… Πόσοι δεν τα έχουμε κάνει και πόσοι θα ήθελαν πολύ να τα κάνουν. Κοίτα όμως, που αυτό δεν το ήξερα για σένα!!

    Πολύ όμορφα λόγια.. Καλή συνέχεια 🙂

  15. Καλιφόρνια sucks Νικολάκη (imho)

  16. […] μετά απλά το ξέχασα και χαλάρωνα), ας ευχαριστήσω το Νικολάκη, το Γιώργο, και τον Αζράι, και ας γράψω και ‘γω […]


Σχολιάστε

Kατηγορίες

