Αναρτήθηκε από: Nikos | Ιανουαρίου 29, 2007

Μόνος

Ξύπνησα ανήσυχος, αλαφιασμένος, co-rider. Είδα στον ύπνο μου ότι είχαμε επιτέλους βρεθεί, ήταν χαρούμενο όνειρο. Η καρδιά μου πήγαινε να σπάσει, και η ανάσα μου ήταν κομμένη. Αλλά πετάχτηκα πάνω και είδα ότι ήταν απλά ένα όνειρο, ήμουν πάλι μόνος. Νόμισα ότι ήταν σημάδι, ο ανόητος, συνδέθηκα με αυτή τη μίζερη dialup και άρχισα να ψάχνω στο internet μήπως είχα mail σου, μήπως έδωσες σημείο ζωής με οποιονδήποτε τρόπο. Μάταια. Άρχισα να προσπαθώ να σε πάρω τηλέφωνο σε όλους τους αριθμούς κινητών που είχες κατά καιρούς, ελληνικά και αγγλικά, αλλά η κλήση μου προωθείται ακόμα.

Πολλές φορές μυστικά εύχομαι, όταν βλέπω στα στατιστικά του blog αναζητήσεις στο google με το ονοματεπώνυμό μου, να προέρχονται από σένα. Αν και έχεις τη διεύθυνση, co-rider, και τα τηλέφωνά μου, και τα mail μου… όσο ξεχασιάρης και αν είσαι.

Βρήκα παλιά mail που σου είχα στείλει, παλιά mail δικά σου και τα διάβαζα. Η χαρά, ο ενθουσιασμός για το όνειρο που με είχε κάνει υποσυνείδητα ευτυχισμένο, έδωσαν τη θέση τους σε αυτή τη θλίψη, πώς οι co-riders έγιναν lone riders. Και είναι μαλακία, γαμώτο…

Πόσες φορές έπιασα τον εαυτό μου να γυροφέρνει σε μέρη περιμένοντας να σε συναντήσω, χωρίς επιτυχία… πόσες φορές προσπάθησα να σε μισήσω και να «προχωρήσω» στη ζωή μου, χωρίς «επιτυχία»…

Γιατί δεν μπορείς εύκολα να ξεχάσεις τον καλύτερό σου φίλο. Όχι μετά από τόσα και τόσα. Όχι χωρίς κανένα απολύτως λόγο. Όσα μας χώρισαν, co-rider, νερό κι αλάτι. Ας μην τα ξαναπιάσουμε ποτέ. Αλλά δεν αντέχω άλλο αυτό το φρικτό αίσθημα της μοναξιάς που γιγαντώνεται ολοένα.

Πες μου τι άλλο να κάνω, ο,τιδήποτε. Δε θέλω να κρυβόμαστε ο ένας από τον άλλον πια, με εξάντλησε και με διέλυσε. Δε σου ζητάω τίποτα, μόνο την αγάπη σου. Θέλω τον co-rider μου πίσω.

Δεν ξέρω πόσο κράτησε αυτό το όνειρο. Ίσως λιγότερο από δέκα λεπτά. Όμως, έστω και στον ύπνο μου, αυτά τα δέκα λεπτά ήμουν ευτυχισμένος. Γιατί με κρατούσες σφιχτά στην αγκαλιά σου, το ασφαλέστερο μέρος στον κόσμο.

Και, co-rider, δεν ένιωθα μόνος…

Responses

  1. *tucklehug*

  2. PS: Den 8elw na se akouw etsi stenoxwrhmeno pantws…..We’ll talk.

  3. Ela re Niko 😦 Ayto prepei na einai kai to pio melagxoliko post pou exw diavasei 😦 Synel8e re sy…

    Xa8hkame ki emeis to 3erw, alla logw douleias. Oso gia ton co-rider, ti na pw? 8ymamai tis kales epoxes kai stenaxwriemai 😦


Σχολιάστε

Kατηγορίες

