Αναρτήθηκε από: Nikos | Οκτώβριος 25, 2006

Υπ’ατμόν…

Έχω χαθεί τις τελευταίες (αρκετές) μέρες…και όπως έχω δηλώσει κατ’επανάληψη μέσα από αυτό το ιστολόγιο, (καθώς και τους «προκατόχους» του) συνήθως οι περίοδοι απουσίας είναι περίοδοι συμβάντων.

Με μια σχεδόν τελειωμένη εξεταστική περίοδο λοιπόν, που λόγω κυλιόμενων απεργιών κλπ τραβάει από τις 25 Αυγούστου μέχρι τις 4… Νοεμβρίου, με πολλά πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη την τελευταία περίοδο λόγω των Δημοτικών και Νομαρχιακών Εκλογών που πέρασαν, αλλά και με μια τρομακτική πνευματική υπερδιέγερση, δεσμεύομαι να γράψω πολλά «σεντόνια» στις επόμενες μέρες.

Επεξεργάζομαι εδώ και αρκετό καιρό διάφορα πράγματα στο μυαλό μου, και προσπαθώ να βάλω μια τάξη προτού τα μετουσιώσω σε κείμενα, ώστε να έχω κάτι να πω. Σαν μια μικρή πρόγευση, αρκεί να δηλώσω ότι νιώθω ότι διάγω μια σημαντικότατη περίοδο της ζωής μου, αφού κατασταλάζω για αρκετά πράγματα, ενώ αμφισβητώ ολοένα και περισσότερες «παραδομένες» και παγιωμένες αντιλήψεις και ιδέες. Όπως προανέφερα, είμαι σε φάση που έχω ανεβάσει πολλές πολλές στροφές σε σκέψεις, ιδέες, αναλύσεις, στόχους, δουλειά, δουλειά, δουλειά. Και μου αρέσει, αν και η καταπόνηση των τελευταίων ημερών, σωματική και πνευματική, κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι. Παρ’όλα αυτά, νιώθω ότι όλο αυτό έχει αρχίσει επιτέλους να βγάζει κάπου, και οι συνθήκες είναι σχεδόν ιδανικές για να επιταχύνω κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Προς το παρόν το μόνο που με χαλάει είναι ότι γύρισα απόψε βράδυ από το Βόλο και ανακάλυψα ότι η DSL μου είναι απενεργοποιημένη…. τώρα postάρω από την εναλλακτική pstn της OTEnet. Ελπίζω το πρόβλημα αυτό να λυθεί το συντομότερο δυνατό, για να μπορέσω να πω όσα έχω να πω απρόσκοπτα. Ίσως να με βοηθήσει αυτή η «απεξάρτηση» με το ζόρι βέβαια ώστε να διαβάσω επιτυχώς και την «Ατομική και Μοριακή Φυσική» που μου απομένει, το υπερπαλούκι της σχολής! 😉

Έρρωσθε… και θα επανέλθω. Είμαι υπ’ατμόν!

Ν.

Responses

  1. Αντε γραφε!! Αναμενουμε εναγωνιως!:D


Σχολιάστε

Kατηγορίες

