Αναρτήθηκε από: Nikos | Οκτώβριος 8, 2006

Fatigue…

Κατ’αρχάς, καλό μήνα, έστω και αν είμαστε ήδη 8 μέρες μέσα στον Οκτώβρη. Οι καιροί είναι δύσκολοι, και τις τελευταίες μέρες αφοσιώθηκα λίγο περισσότερο στο διάβασμα, με συνέπεια να περάσω άλλο ένα μάθημα, την Πυρηνική Τεχνολογία. Τώρα βέβαια έχω να δώσω άλλα 5 μαθήματα μέχρι τις 24 του μήνα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον θα είναι επιτυχής η προσπάθειά μου. *Πρέπει* τουλάχιστον να περάσω άλλα δύο, την Στατιστική και την Κβαντομηχανική Ι.

Αισθάνομαι πολύ κουρασμένος, δεν ήμουν σε καμία περίπτωση προετοιμασμένος για τόσο επώδυνη χρονικά εξεταστική περίοδο. Έχω χάσει 4 κιλά από το τέλος Αυγούστου και γενικά νιώθω πολύ ασθενικός τελευταία, με έχω παραμελήσει πολύ. Πάντα «η ουρά» είναι η δυσκολότερη, ειδικά όταν είναι γαρνιρισμένη με Κβαντομηχανική ΙΙ, Θεωρία Ομάδων, Ατομική και Μοριακή Φυσική και λοιπά καλούδια…

Την εβδομάδα που μας έρχεται θα πάω στο Βόλο για λίγες μέρες, με αρχικό σκοπό το να ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα στις Δημοτικές και Νομαρχιακές Εκλογές. Σκοπεύω παράλληλα να εκμεταλλευτώ αυτή την ολιγοήμερη ανάπαυλα κυρίως σαν αλλαγή παραστάσεων. Αγκαλιά με τη Στατιστική και την Κβαντομηχανική θα είμαι και στο σπίτι… απλά θα έχω καλύτερες ώρες ύπνου, πιστεύω θα διαβάσω αρκετά καλά (γνωστικά αντικείμενα με τα οποία ήδη έχω μια κάποια τριβή), και κυρίως θα σταματήσω το φονικό συνδυασμό ουίσκι, φραπέ, γύρου, τσιγάρου και κρασιού με τον οποίο τρέφομαι εδώ και 40 μέρες περίπου.

Είμαι πολύ κουρασμένος. Υπό άλλες συνθήκες θα τα είχα παρατήσει ήδη προ πολλού, αλλά όπως είπα και σε προηγούμενες καταχωρήσεις, τώρα δεν πρόκειται να το κάνω. Έχω στόχους να επιτύχω, και ακόμα και αν χρειαστεί στους επόμενους 10 μήνες να «βγάλω» δουλειά που κανονικά χρειάζεται 2 χρόνια, θα το κάνω. Λογικά θα έχω 16 μαθήματα ακόμα, καθώς και τη διπλωματική εργασία για την οποία είμαι ακόμα στο square one. Με πολλή και συστηματική προσπάθεια, μπορώ να τελειώσω το Σεπτέμβρη του 2007, με 7 γεμάτα χρόνια στο ΕΜΠ. Αν φτιάξω λιγουλάκι και το μέσο όρο μου, θα είμαι ευτυχής. Θέλω να έχω την ευκαιρία να κάνω εκείνο το μεταπτυχιακό… αλλά αυτά είναι αντικείμενο άλλου post!

Προς το παρόν με απασχολεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι είμαι σε όρια σωματικής και πνευματική κατάρρευσης. Το νιώθω επειδή τις τελευταίες μέρες είμαι σε μια κατάσταση μόνιμης πνευματικής υπερδιέγερσης που με κουράζει ποικιλοτρόπως. Θέλω να ζητήσω από δω συγνώμη σε όλους μου τους φίλους και γνωστούς στον περίγυρό μου, αν έχω αρχίσει να συμπεριφέρομαι απότομα ή αλλοπρόσαλλα μερικές φορές. Θα μου περάσει, είναι επειδή πραγματικά έχω εξουθενωθεί. (Ok, σταματάω να γκρινιάζω)

Παρ’όλα αυτά, έχω «στα σκαριά» ένα αρκετά «βαρύ» κείμενο με αμπελοφιλοσοφίες τις οποίες επεξεργάζομαι τον τελευταίο καιρό και είναι καθαρά «ακαδημαϊκού» χαρακτήρα. Υπόσχομαι να το μετουσιώσω στο blog μου το συντομότερο δυνατόν. Είναι μια περίοδος εξοντωτική μεν, τρομερά ενδιαφέρουσα δε. Νιώθω σαν να έχω ξαναγεννηθεί. Και αυτό είναι το σημαντικότερο που σκοπεύω να κρατήσω από τα γεγονότα του τελευταίου καιρού. My life’s getting back on track. Και πολύ σύντομα θα μεταφέρω σε αυτό το blog και όλα μου τα προηγούμενα, για να τα έχω συμμαζεμένα και οργανωμένα. Δεν έχω άλλωστε λόγο να «κρύβομαι» από κανέναν και τίποτα.

Ανέκτησα πολλά από αυτά που είχα χάσει. Τώρα είναι καιρός σιγά σιγά να ανακτήσω και τα υπόλοιπα, καθώς επίσης και να αποκτήσω και όσα πίστευα ότι δεν μπορώ καν να έχω. Όλα είναι στο χέρι μου. Αρκεί κάπως να ξεπεράσω αυτήν την κούραση…

Καλή σας ημέρα!

Το παρόν γράφτηκε υπό τους σκληρούς ήχους των Pearl Jam, από το bootleg του πρόσφατου live τους στην Αθήνα. Καταραμένη εξεταστική, δεν μπόρεσα να πάω… Τι σου είναι τα torrents όμως, ε; 🙂

Responses

  1. καιρός να προχωρήσουμε μπροστά κ ας κουραστούμε 😉


Σχολιάστε

Kατηγορίες

