Αναρτήθηκε από: Nikos | Σεπτεμβρίου 18, 2006

E pur, si muove!

Επιστρέφω μετά από λίγες μέρες σωματικής και πνευματικής εξόντωσης, καταπονημένος όσο δεν πάει άλλο, αλλά νικητής! Πέραν πάσης αμφιβολίας πέρασα στην εξέταση της Μιγαδικής Ανάλυσης του Σαββάτου, αν και ο αγαπητός κύριος Καθηγητής μας έλιωσε στη θεωρία (που δεν το συνήθιζε), και δυστυχώς εκεί που θα μπορούσα να γράψω ένα 8-9, μάλλον θα συμβιβαστώ με ένα 6. Δεν πειράζει όμως… παράλληλα με αυτή την «επιτυχία», έγινε ένας μίνι εσωτερικός σεισμός στην μόνιμα τρικυμιώδη ψυχοσύνθεσή μου.

Μετά από τόσα χρόνια που κωλοβάραγα, συνειδητοποίησα ότι εν τέλει καλά είχα αποφασίσει να μπω σε αυτή τη σχολή από την αρχή ακόμα. Μετά από πολύ καιρό έριξα ξενύχτια διαβάζοντας, ενθουσιάστηκα όταν είδα ότι ακόμα καταλαβαίνω μαθηματικά, ότι δεν έχω σκουριάσει, και ίσως για πρώτη φορά στη σχολή είδα τέσσερα θέματα σε ένα μάθημα και πάλεψα με ίσους όρους και τα 4. Το τελικό αποτέλεσμα δε με ενδιαφέρει τόσο, ότι δηλαδή δεν πάω για το δεκαράκι στη μιγαδική. Ποτέ δεν πήγαινα. Όμως απέδειξα στον εαυτό μου ότι μπορώ, ότι καταλαβαίνω, ότι δεν με απογοήτευσαν εντελώς η φυσική και τα μαθηματικά.

Ένα μεγάλο ταξίδι ξεκινά με ένα πρώτο βηματάκι. Και αυτό το βήμα για μένα ήταν σημαντικό. Είμαι στην τσίτα να χωθώ στο διάβασμα από αύριο πάλι…γιατί έχω να δώσω πολλά, και θα τα δώσω. Όσο και αν το σύμπαν πάντοτε συνωμοτεί ενάντια σε παρόμοιες προσπάθειες, τώρα είμαι πολύ μεγάλος για να τα παρατήσω άλλη μια φορά. Επίσης δεν έχω λεφτά για να καλλιεργήσω αυτή τη στιγμή τις τάσεις φυγής μου, παίρνοντας το πρώτο αεροπλάνο για οπουδήποτε, στην προσπάθεια να «ηρεμήσω» ξεφεύγοντας από προβλήματα που με περιμένουν στην επιστροφή θεριεμένα.

Νίκο, έχεις διάβασμα. Και οι συνθήκες είναι ευνοϊκές. Νιώθεις καλά, περιστοιχίζεσαι από άτομα που ξέρεις ότι σε νοιάζονται τώρα πια, και η διάβαση του πρώτου Ρουβικώνα έγινε. Κι όμως, κινείται, όπως θα αναφωνούσε ο Γαλιλαίος, κόντρα σε όλα και όλους που θέλανε να τον πείσουν ότι ξόφλησε. Οι δήθεν ιεροεξεταστές, μπορούν blatantly να πάρουν τ’αρχίδια μου. Pardon my French…

Πάμε να πάρουμε τη Ρώμη τώρα… alea iacta est!

Responses

  1. epitelous arhizeis na katalavaineis to ti mporeis na antimetopiseis……dil. ton idio sou ton eafto.keep trying m8


Σχολιάστε

Kατηγορίες

