Αναρτήθηκε από: Nikos | Σεπτεμβρίου 8, 2006

Όπου φυσάει…

Μιλούσα τις προάλλες με μια καλή μου φίλη, και εκείνη τη στιγμή μου ήρθε η ιδέα για το ποιος πρέπει να είναι ο τίτλος του νέου μου blog – ή ο νέος τίτλος του blog μου, αν προτιμάτε. Blatt im Winde σημαίνει φύλλο στον άνεμο, ή όπως θα ήταν πιο δόκιμο στα ελληνικά, “φτερό στον άνεμο”.

Στα γερμανικά αυτή η φράση υποδηλοί κάποιον που δεν μπορεί εύκολα να εμμείνει σε μια απόφαση και ως εκ τούτου είναι επιρρεπής σε σπασμωδικές μεταπτώσεις Όχι ότι είμαι έτσι… ή τουλάχιστον προσπαθώ να το περιορίζω.

Το blog αυτό δεν είναι καινούριο – το κάθε άλλο. Ξεκίνησα το blogging από το καλοκαίρι του 2003 με διαλείμματα, αρχίζοντας από την περιγραφή της παραμονής μου επί ένα μήνα στο Minsk της Λευκορωσίας, συνέχισα με μεγάλα διαλείμματα να ρίπτω ατάκτως λίθους, πλίνθους και κεράμους μέχρι το 2005 που ασχολήθηκα λίγο πιο ενεργά μέχρι να το αφήσω εντελώς πριν από λίγες μέρες, αρχές Σεπτεμβρίου του 2006. Και να΄μαι τώρα, λίγα εικοσιτετράωρα μετά να προσπαθώ να στήσω ένα νέο “σπίτι”, χωρίς καμιά μεγαλόστομη υπόσχεση στεριώματος τώρα. Αυτή τη φορά δε θα μπω στη διαδικασία να γράψω βαθυστόχαστους και εξυπνακίστικους προλόγους, δε θα προσπαθήσω να σπαταλήσω χρόνο και φαιά ουσία δικά μου και δικά σας με σκοπό να σας πείσω για οτιδήποτε.

Με λένε Νίκο, είμαι 24, και σπουδάζω Φυσική. Αυτά. Κάθε φορά που στη ζωή μου συμβαίνουν συνταρακτικά πράγματα, ΔΕ γράφω. Αυτό το συνειδητοποίησα πρόσφατα, όταν σκαλίζοντας τα γραπτά μου, σε χαρτί ή υπολογιστή, είδα ότι μπορώ να ομφαλοσκοπώ ασύστολα όταν η κατάσταση γύρω μου είναι (ή την έχω αφήσει να είναι) στάσιμη. Παρ’όλα αυτά, μόλις ξεκινάει κάτι που με ταράζει – και ταράζομαι κι εύκολα, γαμώτο… – I am taken aback που λένε και οι Άγγλοι και ουσιαστικά χάνω το μπούσουλα.

“Και τώρα γιατί ξεκινάς πάλι να γράφεις;” Θα ρωτούσε ο οποιοσδήποτε καλοπροαίρετος αναγνώστης. Να μια ερώτηση που δεν ξέρω αν μπορώ να απαντήσω. Η στασιμότητα είναι σίγουρα κάτι που δεν χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αλλά νιώθω μια εσωτερική ανάγκη, όπως παλιότερα, να ανοιχτώ. Σκέφτομαι πολλά, και ίσως γράφοντάς τα και βγάζοντάς τα από μέσα μου να βοηθηθώ λίγο περισσότερο να τα βάλω σε μία τάξη και να ξεχωρίσω τα μείζονα από τα ελάσσονα.

Ελπίζω και η μετάβαση στο wordpress να με βοηθήσει λίγο περισσότερο στο να… αυτοταξινομηθώ. Και με τον καιρό το ιστολόγιο αυτό θα οδηγήσει κάπου όσους επιλέξουν να το διαβάσουν. Για αυτό μπορώ να εγγυηθώ. Γιατί συνήθως, ό,τι γράψω, έχει on the long run αρχή, μέση, και τέλος. Ακόμα και αν είναι Blätter im Winter, τελικά πάνε εκεί όπου ο άνεμος φυσάει…

Καλώς ορίσατε λοιπόν, από καρδιάς, όσοι έρχεστε ως φίλοι. Όσον αφορά τους λοιπούς, σε αυτή τη φάση, ΔΕ θα μπω στη διαδικασία να εξηγούμαι συνεχόμενα για να είμαι αρεστός. You either get it, or not. (Κάπου το έχω ακούσει αυτό. Να που κέρδισα και κάτι).

Σχολιάστε

Kατηγορίες

