Αναρτήθηκε από: Nikos | Απρίλιος 15, 2006

Πρώτες εντυπώσεις από τη Σκανδιναβία

Συνεπής στις τάσεις φυγής μου, εγκατέλειψα (και πάλι) τη χώρα για το μεγάλο μου πασχαλινό ταξίδι. Αυτό βέβαια δεν ήταν spontaneous, αλλά προγραμματισμένο μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια από…το Σεπτέμβριο του 2005. Οι φίλοι στο εξωτερικό άλλωστε είναι πάντα μια καλή δικαιολογία να μπω στο πρώτο αεροπλά και να φύγω!

Το πρόγραμμα…βεβαρημένο. Μόνο που αν όλα τα βάρη ήταν έτσι, θα ήθελα να είμαι συνέχεια καθ’οδόν! Δεν έχω πολύ χρόνο να γράψω τώρα, μιας και είμαι με wireless στο internet, στο υπερταχύ τρένο X2000 από την Κοπεγχάγη προς τη Στοκχόλμη…

Λακωνικά εντελώς, η Κοπεγχάγη πανέμορφη, πρέπει να έβγαλα πληγές στα πόδια από το περπάτημα για να προλάβω ναδω όσα περισσότερα μπορούσα σε 24 ώρες. Τα κατάφερα όμως. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο μέχρι τώρα από πλευράς υποδομώς πάντως είναι η γέφυρα του Øresund που συνδέει τη Δανία με τη Σουηδία. 16 km μήκος, σε δύο επίπεδα για τρένα και αυτοκίνητα, ρίχνει τη σκόνη της να τη φάει…το Ρίο – Αντίρριο!

Τώρα διασχίζω με ιλιγγιώδη ταχύτητα τη Σουηδία κατευθυνόμενος προς Στοκχόλμη. Γύρω μου δάση και παγωμένες λίμνες…τελικά δεν υπάρχουν μόνο σε φωτογραφίες αυτά! Και τώρα που λέω για φωτογραφίες, ώρα να κλείσω το internet και να αφοσιωθώ στο τοπίο. Για αυτό άλλωστε έρχομαι με τρένο και δεν πέταξα κατευθείαν για Στοκχόλμη…

Θα ανεβάσω φωτογραφίες στο site μου το συντομότερο! Μέχρι τότε καλές διακοπές σε όλους…

Responses

  1. 8a pas kai Finlandia???? 😛


Σχολιάστε

Kατηγορίες

