Αναρτήθηκε από: Nikos | Νοέμβριος 25, 2005

Gloria, gloria in excelcis!

Συνμπλόγκερς και συνμπλογκέρισσες, φίλες και φίλοι, χαρμόσυνα νέα από το ισόγειο! Πιάνω αμέσως το κουβάρι εκεί που το είχα αφήσει να ξετυλίγεται στο προηγούμενο post για να μη σας φάει η αγωνία, κρίμα είναι. Έχω και πάλι internet! Και τι internet… DSL!!!
Ναι, ναι, κατέβηκε ένας άγγελος κι ακούστηκε ψαλμός γλυκός, και είδαμε το φως, and the multitude of the celestial armies is singing «Gloria gloria in excelcis Deo et in terra pax, alleluia alleluia!» Που είχαμε μείνει την περασμένη Πέμπτη το πρωί; Εκεί που περίμενα το μούργο του πΟΤΕ να μου υποβαθμίσει τη γραμμή από ISDN σε PSTN (και να μου περάσουν και τη DSL, έλεγα εγώ ο μικρός τε και ανόητος τότε). Έρχεται ένας κύριος λοιπόν κάποια στιγμή στο πολύ βολικό διάστημα 09.00 – 13.00 που έχει ως στάνταρ ο ΟΤΕ για να εξυπηρετεί τους πελάτες του.

Τεχνικός : «Για να πάρω το netmod ήρθα.» (Ουγκ)
Εγώ : «Καλημέρα σας, καλημέρα σας, να σας τρατάρω κάτι πολυχρονεμένε, ό,τι αγαπάτε!» (Μελιστάλαχτο ύφος)
Τεχνικός : «Άντε, βγάλε το netmod να φύγω, έχω και δουλειές.»

Κάνω εγώ λοιπόν τα ακροβατικά και τις ταρζανιές, βγάζω το netmod από πρίζες και τα συναφή και του το παραδίδω. Και μου λέει «σε 2-3 ώρες θα έχεις πάλι τηλέφωνο». Και φεύγει.

ΚΑΙ Η ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΗ ΝΕΚΡΩΣΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Και εδώ αρχίζει το πανηγύρι. Καμποσες ώρες μετά πάω στο ΟΤΕshop της περιοχής και λέω «να ξέρετε, αυτό κι αυτό».
Χαζή γκόμενα ΟΤΕshop: «Ααα πρέπει να πάρετε τις βλάβες, δεν είναι δικιά μας αρμοδιότητα.»
Εγώ : «Εμ..είναι νεκρή η γραμμή και δεν μπορώ να πάρω τις βλάβες από το σπίτι μου»
Χαζή : «Αααα πάρτε από εδώ»

Παίρνω λοιπόν τις βλάβες…παρένθεση – 1ο σουρεαλιστικό σκηνικό : Τις βλάβες του ΟΤΕ που είναι στο τριψήφιο 121 δεν μπορείς να τις πάρεις από κινητό. Μόνο από σταθερό. Αυτό που έχει τη βλάβη βρε… Μετά από μέρες βρήκα το κόλπο. Έπαιρνα από το κινητό στις υπηρεσίες καταλόγου της ΤΙΜ και τους έλεγα να με συνδέσουν με τις βλάβες του ΟΤΕ. Προς το παρόν είμαι στο ΟΤΕshop και καλώ βλάβες ΟΤΕ

Εγώ : «Ναι, γεια σας, είμαι ο τάδε, μου πήρανε το netmod μουυυυυυ και δεν έχω τηλέφωνοοοοο»
Εξυπηρετική αλλά εκνευριστική βλαβατζού : «Κλικ κλικ…μα κύριε, είναι ακόμα ISDN η γραμμή σας. Από αύριο θα γίνει η υποβάθμιση.
Εγώ : «Αύριο, ε; Καλά, ευχαριστώ. Γεια σας.»

Περνάει η πρώτη μέρα, κάργα απογοήτευση εγώ. Την επομένη, πρωί πρωί, λέω κι εγώ είναι Παρασκευή, θα βιάστηκαν να το φτιάξουν για να πάνε τριήμερο. Το τηλέφωνο νεκρό και πάλι. Βάζω τον xapla να πάρει από το σταθερό του στις βλάβες (είπαμε, δεν είχα εντοπίσει το hack ακόμα τότε). Μετά από πολλούς κόπους μάθαμε ότι η γραμμή μου είχε γίνει μεν PSTN, αλλά για αδιευκρίνιστους λόγους δε λειτουργούσε. Dead. Και δηλώθηκε η βλάβη. 2η σουρεαλιστική σκηνή ακολουθεί. Επισημαίνω ότι είναι Παρασκευή μεσημέρι.

Χαζή βλαβατζού : » Δηλώνω τη βλάβη, μέσα σε 2 εργάσιμες θα έρθει τεχνικός να το δει.»
Xaplas : «Δηλαδή από Δευτέρα, Τρίτη;»
Χαζή βλάβατζού : «Όχι, όχι, μπορεί και μέσα στο Σαββατοκύριακο.»
Xaplas : «Ε…καλά. Γεια σας.»

Περνάει η Παρασκευή. Και το Σάββατο. Και η Κυριακή. Κάπου εκεί έμαθα εγώ το hack με τις βλάβες μέσω κινητού και άρχισα να τους τηλεφωνώ εγώ καθημερινά για να μάθω ότι το θέμα όλο και…προωθείται. Μίλησα με ΟΛΟΥΣ στο call center του ΟΤΕ στάνταρ. Και τι δεν άκουσα. Ότι να τος να τος έρχεται ο τεχνικός 9-1 (πήγε όλη μου η βδομάδα στράφι να κάθομαι σπίτι να περιμένω τεχνικούς που δεν εμφανιζόντουσαν ποτέ..) Ότι το θέμα μου έχει πάρει το χαρακτήρα του κατεπείγοντος. Όλα τα χαζά. Μέχρι που μια ωραία πρωία, προχτές, το τηλέφωνο επανήλθε από μόνο του. PSTN. Και μπήκα στο internet. Και ξενέρωσα. Και βγήκα. 3η σουρεαλιστική σκηνή : Την επόμενη μέρα, ήρθε ο τεχνικός. Να δει το τηλέφωνο. Το οποίο είχε επανέλθει από μόνο του. Πήγαινε στην ευχή του Θεού και της Παναγίας άνθρωπέ μου μην ακούσεις κάνα καντήλι 8 το πρωί.. και από εκεί και πέρα άρχισαν τα άλλα όργανα. Στις 2 Νοεμβρίου είχα κάνει την αίτηση για την ενεργοποίηση της DSL. Και ο μήνας είχε 20…

Λοιπόν, η ΟΤΕnet με τον OTE επικοινωνεί μέσω e-mail. Για αυτό φαίνεται έχουμε όλα τα δεινά σε αυτή τη χώρα. (Ενδιαμέσως είχε σκάσει και η φάση με τις τεράστιες αυξήσεις και την κατάργηση στο νυχτερινό τιμολόγιο του ΕΠΑΚ και γενικά ήμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα). Το τραγουδάκι της αναμονής της OTEnet το έμαθα απ’έξω. Λέω να συνεχίσω να παίρνω και τώρα που λύθηκε το θέμα μου, ένα ωραίο με πιάνο είναι. Εκεί είναι αλήθεια περισσότερο εξυπηρετικοί από ότι στον ΟΤΕ. Αν και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα μόνοι τους μέχρι ο μεγάλος ηλίθιος ακίνητος γίγας του Αμαρουσίου αποφασίσει να κινητοποιηθεί. Η ΟΤΕnet πάλι έχει το άλλο σουρεαλιστικό, να μην μπορείς να την καλέσεις από κινητό, αφού το call center της είναι της μορφής 800-11 κλπ κλπ. Πάλι καλά είχα επιτέλους τηλέφωνο σπίτι και δεν πολυέσκασα επ’αυτού. Αν και αυτοί κάνουν το λάθος και δουλεύουν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο..και το εκμεταλλεύτηκα δεόντως.

Εγώ πολλάκις : «Ναι γεια σας, είμαι ό τάδε νούμερο, πότε ακριβώς ενεργοποιείται η DSL μου;»
Όλοι οι δυνατοί επιλαχόντες υπάλληλοι : «Κλικ κλικ..πω πω..έχει αργήσει…στέλνουμε mail στον ΟΤΕ τώρα.» ή «θα αφήσω σημείωμα» ή «καλά ξαναπάρε του αγίου $#$%@% ανήμερα» κλπ.

Αλλά επέμεινα. Κάθε μέρα. 3 φορές. Και βράδυ. Και ας μην το σηκώνανε. Χτες βράδυ άκουσα όλο το τραγουδάκι πέντε φορές μέχρι να βρεθεί κάποιος at my disposal. Και ο επιμένων νικά.

Χτες το πρωί ο πολυχρονεμένος ΟΤΕ ενημέρωσε την OTEnet ότι η DSL μου ενεργοποιήθηκε. Σιγά να μην με ενημέρωνε η ΟΤΕnet από μόνη της, τζάμπα οι τεμενάδες κλπ…εγώ το έμαθα το απόγευμα. Και εκεί μια κοπέλα είπε κάτι που δεν έπρεπε… «Μέχρι τις 9 το βράδυ θα σας έχουμε δώσει το username και το pass…» Ας πρόσεχες dear, πιάστηκα από εκεί…

Πηγαίνοντας προς το σινεμά για την πρεμιέρα του Harry Potter (Τι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ταινία!) χτυπάει και το κινητό. «Ναι γεια σας, από την ΟΤΕnet, σας ενεργοποιήθηκε η DSL από τον ΟΤΕ, προχωράει και η διαδικασία για το pass…» (Καλά καλά γλυκιά μου, τραγούδα, σκεφτόμουν, εγώ τη νύχτα θα το μάθω…)

Και 3 η ώρα το πρωί, παίρνω και απαιτώ να μάθω το pass μου…αφού μου είχαν πει να πάρω μετά τις 9 το βράδυ. Και ας προσπαθούσε ο εμβρόντητος μαλάκας να το τρενάρει, και καλά «και ποιος σας είπε να πάρετε το βράδυ για τον κωδικό» κλπ. Και τον πήρα…

Και αφού σέταρα το routerάκι, ΕΙΜΑΙ ONLINE!!!! Και περιττό να πω ότι φυσάει το μηχάνημα, πιάνει σταθερά 40 KB/sec στο κατέβασμα, και το browsing είναι…αεράτο! ΤΕΛΕΙΑ!!!

Αν και η εβδομάδα που πέρασε χωρίς internet δεν μπορώ να πω ότι με επηρέασε ιδιαίτερα αρνητικά…ξεκίνησα να διαβάζω ένα τρομερά ενδιαφέρον βιβλίο, που θεωρείται κλασικό για την ταξιδιωτική λογοτεχνία εδώ και 30 χρόνια από τότε που πρωτοεκδόθηκε˙ «Το μεγάλο σιδηροδρομικό παζάρι – Διασχίζοντας την Ασία με τρένο» του Πολ Θέροου (εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ, σειρά terra nova). Από αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό και το «The 8.55 to Baghdad» του Andrew Eames που διάβαζα το καλοκαίρι. Όλο βιβλία για ταξίδια διαβάζω και δε με βλέπω καθόλου καλά..
Το άλλο εποκοδομητικό (;) που έκανα αυτή την εβδομάδα, ήταν να πέσω με τα μούτρα στη συγγραφή ενός «μυθιστορήματος» ας πούμε, ως συνέχεια του θεατρικού σε 3 πράξεις που είχα γράψει κολλημένος στο traffic γυρίζοντας από Θεσσαλονίκη την πρώτη φορά που πήγα τον Οκτώβρη. Που να σας λέω, βίος και πολιτεία. Για χιουμοριστική την ξεκίνησα την όλη φάση, σάτιρα κλπ, και θα μου βγει επική υπερπαραγωγή. Μου αρέσει να γράφω, τι να κάνω… άντε με το καλό να πέσω με τα μούτρα και στις εργασίες, γιατί η χρονιά φέτος θα είναι γεμάτη σε όλους τους τομείς και πρέπει να φορτσάρω όσο δε φόρτσαρα στην Τρίτη Λυκείου και στα πρώτα 5 χρόνια στο ΕΜΠ μαζί αν θέλω να συνεχίσω να τρέφω μεγάλες προσδοκίες και υψηλές βλέψεις για μια new life (που λένε και οι stereo nova όπως ακούω τώρα…)

New Life… πιστεύω ότι αν μου δοθεί η ευκαιρία αφού τελειώσω το ΕΜΠ να φύγω από την Αθήνα ή/και την Ελλάδα για περαιτέρω σπουδές, θα είναι ίσως η τελευταία φορά που θα μπορώ με κάποιον τρόπο να ξεκινήσω τη ζωή μου από την αρχή. Αλλά αυτή τη στιγμή είμαι πολύ νυσταγμένος για να το αναλύσω σε βάθος, αφήστε που το παρόν post έχει εκτροχιασθεί κάργα ήδη. Οπότε σας καλημερίζω και κατευθύνομαι σούμπιτος προς το κρεβατάκι μου για νάνι, είμαι κομμάτια μετά από τόση υπερένταση απόψε με τη dsl.. όπως είπε και ο ξάδερφος «καλά ντε, μην κατεβάσεις ΟΛΟ το internet αμέσως!»

Σας αφήνω, και υπόσχομαι πια ότι θα επανέλθω σύντομα. Χωρίς ΕΠΑΚ η ζωή είναι ωραίααααα!!!! 😀

Responses

  1. Καλά κατεβάσματα! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

