Αναρτήθηκε από: Nikos | Οκτώβριος 18, 2005

Και τώρα που ξελαμπικάρισα…

ώρα για ένα πιο φυσιολογικό post… ανακάλυψα τι είναι αυτό που έχω τον τελευταίο καιρό! Με λίγη αναζήτηση σε άλλα blogs που διαβάζω, καθώς και ένα άρθρο της wikipedia, η διάγνωση είναι σαφής : «Quarter-life crisis» (αν και ολίγον πρόωρα, από τη στιγμή που δεν τελείωσα ακόμη το πανεπιστήμιο…) Αυτό έχω, στάνταρ… μεταφράζω πρόχειρα τα συμπτώματα, όπως παρουσιάζονται στη wikipedia :

1. Σύγχυση ταυτότητας (καλά, δεν είμαι και ΤΟΣΟ drama queen, έλεος)
2. Ανασφάλεια σχετικά με το κοντινό μέλλον (αυτό ξαναπές το)
3. Ανασφάλεια σχετικά με τα «κατορθώματα» του παρόντος (και του παρελθόντος μη σου πω, άκρατος μηδενισμός λέμε μερικές φορές…)
4. Επαναξιολόγηση κοντινών διαπροσωπικών σχέσεων (μπίνγκο…σήμερα έχεις, αύριο δεν έχεις και μένεις με την απορία. Και την αμφισβήτηση)
5. Απογοήτευση από τη δουλειά (εμ..δεν κάνω ακριβώς τη δουλειά των ονείρων μου…)
6. Νοσταλγία της ζωής στο πανεπιστήμιο (Μπορώ να πω ότι αυτό που εννοεί ο ποιητής το έζησα σε τέτοιο overdose τα πρώτα χρόνια των σπουδών μου που τώρα αντί για νοσταλγία για ξενύχτια και πάρτυ έχω μια τρελή όρεξη να αφοσιωθώ στη σχολή για να τελειώνω… ώστε να νοσταλγώ μετά που θα αρχίσουν τα κοφτερά, φαααααύλος κύκλος!)
7. Τάση προς ισχυρογνωμοσύνη (Μπαρμπούτσαλα)
8. Έλλειψη διάθεσης για κοινωνικές επαφές (για συγκεκριμένες ειδικά…γενικά είμαι ακόμα χαμογελαστός, ευπροσήγορος και προσηνής)
9. Άγχος για την οικονομική κατάσταση (σε μαύρα χάλια είμαι, όχι απλώς αγχωμένος..θα αρχίσω τα σπιντάκια για να ξεχνιέμαι!)
10. Μοναξιά. Ασχολίαστο. Και χωρίς παρένθεση. Δεν είναι ώρα για να αναλύσω αυτό με χαζοχαρούμενο σχολιάκι. Αργότερα, είναι μέρα έξω ακόμα…

Πάντως κάνει κρύο για την εποχή… είπαμε, μου αρέσει το φθινόπωρο, αλλά δεν έχω προετοιμαστεί κατάλληλα ακόμα για τόσο κρύο! Θέλω κουβέρτες, ζακέτες, διπλά και τρίδιπλα πουλόβερ… είμαι κρυουλιάρης, τι να κάνω; Και πάντα παραπονούμενος, το καλοκαίρι με το που ανέβει η θερμοκρασία πάνω από…28 βαθμούς κελσίου αρχίζω να φυσάω και να ξεφυσάω «ουφ ουφ τι καύσωνας είναι αυτός ρε παιδιά» και τα συναφή… Δε θα μπορούσε να επικρατεί μια θερμοκρασία δωματίου όλο το χρόνο; Ή έστω όταν κάνει (ανυπόφορη) ζέστη και (εξοντωτικό) κρύο να μπορούμε να μένουμε στα σπίτια μας που θα είναι φυσικά πλήρως προστατευμένα από τα δεινά της φύσης; Οκ, σταματάω, το ξεχείλωσα… 🙂

Τι άλλο να πω… έχω ξενερώσει με την πρακτική (τουλάχιστον θα γράψω ένα βαρύγδουπο «Technical Chamber of Greece database administrator» στο CV μου, που οι γνωρίζοντες το τι κάνω θα κάνουν καινούριο συκώτι από τα γέλια…) Ας όψεται που το ανέλαβα τώρα αυτό το πράγμα – για την ιστορία, σήμερα βαριόμουν ΤΟΣΟ πολύ που πήρα άδεια από τον εαυτό μου και αντί να κάθομαι να δουλεύω χάζευα στο ίντερνετ… Πιστεύω πάντως ότι θα μου έκανε πολύ καλύτερο να αφοσιωθώ στα μαθήματα για τα επόμενα 2 εξάμηνα για να καθαρίσω πάρα πολλά από τα χρεωστούμενα, ειδικά κάτι χαζομάρες από τα πρώτα έτη που δεν έχω δώσει ποτέ. Ώστε να μπορέσω απερίσπαστος σύντομα να αρχίσω να ασχολούμαι με κάτι ατομικές και μοριακές φυσικές, κάτι κβαντομηχανικές 2, κάτι στοιχειώδη σωματίδια και δε συμμαζεύεται. Και με τη διπλωματική φυσικά… που ακόμα ψάχνομαι για το τι να κάνω, με ποιον, πότε… και το τι θέλω να κάνω μετά. Ποιος είπε ότι οι φοιτητές δεν αγχώνονται; One step at a time όμως, προς το παρόν έχω πολλά να κάνω, πολλή όρεξη… και πρέπει να μάθω επιτέλους να γκρινιάζω λιγότερο και να είμαι πιο παραγωγικός.

Και να καταπολεμήσω τις τάσεις φυγής… Λονδίνο, Βελιγράδι, Σουηδία, Σκωτία… είμαι με ένα backpack στην πλάτη για να ξεφύγω, να ηρεμήσω… είπα και πριν, νομίζω ότι ζω σε ένα αεροδρόμιο. Όμως χρειάζομαι σταθερότητα, πρέπει να ριζώσω κάπως. Να βάλω τη ζωή μου σε μια τροχιά, όπως λέει κάπου και ο Οζυμάνδιας στο δικό του μπλογκ (ένα από αυτά που ανακάλυψα σήμερα που δε δούλευα). Να κάνω πράγματα, να θρέψω την ακατανίκητη ανάγκη μου για να δώσω. Είμαι εικοσιτριών γαμώτο, το ξαναλέω, και έχω τα πάντα μπροστά μου… καιρός να αρχίσω να τα κυνηγάω.

Να σταματήσω να ζω τη ζωή του «παραλίγο». Και να την πιάσω επιτέλους από τα μαλλιά την πουτάνα…

Κάτι μου λέει πως θα το κάνω. Το ποτήρι είναι μισογεμάτο.. και θα το γεμίσω. Σε πείσμα πολλών… 😉

Και χαίρομαι υπερβολικά που κάποιες καταστάσεις που με κράτησαν πίσω ξεκαθαρίζουν επιτέλους και έχω τη δύναμη να προχωρήσω, μαζί με τους ανθρώπους που πραγματικά μου στέκονται, αυτούς που δε λάκισαν στα δύσκολα, αυτούς που δεν έβγαλαν το μαχαίρι μόλις γύρισα την πλάτη, αυτούς που δε με εκμεταλλεύτηκαν. Είναι μεγάλη υπόθεση. Οι υπόλοιποι, ας γίνουν τσιμέντο. Και όσα έχασα εξαιτίας τους, θα τα ξανακερδίσω, είμαι πολύ περισσότερο γερό σκαρί από όσο νομίζουν μερικοί. Και ακόμα και αν με χτύπησαν, λύγισα μα δεν έσπασα. Και θα τα ξανακαταφέρω… Με λένε Νίκο και είμαι καλά! Για τους φίλους… Νικολάκης! 😀

Responses

  1. Ta tripakia kostizoun!!! axaxx:D

  2. Νικόλα σε συμβουλέυω να επισκεφτείς ένα spa εν όψει της δύσκολης χρονιάς που σε περιμένει (μία από τα ίδια τραβάμε) και να προσλάβεις μία πανέμορφη και λυγερή να σου κάνει … αέρα!!! 😉

  3. Quarter-life-crisis ?!
    Δεν το λες απλός «κρίση» να τελειώνουμε; 🙂 πιο εύκολο είναι 🙂 … άμα αρχίσουμε από τώρα με τα Quarter-life-crisis σε λίγο θα έχουμε και 17/20 λάϊφ κράϊσης 😉 – αν θες ψυχολόγο όμως έχω μια καλή φίλη! θα σου έχει τιμή ευκαιρίας! 🙂

  4. Χαλαραααααά!!!!!

    Σκέψου όμορφα πράγματα, όπως το καινούριο μου PowerBook, το καινούριο σου iPod (που θα πάρεις) και άλλα πολλά.. Μην ξεχνάς δουλειά=χαρά (lol)

  5. polu kalo pou exeis arxisei k ta bazeis se seira. 8a deis sto mellon poso megalo bhma einai auto. allwste to ka8e pragma 8elei ton agwna tou. alles fores megaluterh prospa8eia, alles mikroterh. Good luck Nikolaki 😉

  6. But if I go to hell then I hope I burn well


Σχολιάστε

Kατηγορίες

