Αναρτήθηκε από: Nikos | Οκτώβριος 13, 2005

Δημόσιο forevah!

Καλημέρα σας!

Μετά από μακρόχρονη απουσία λόγω εξεταστικής, επιστρέφω στο blogάκι μου. Η εξεταστική δεν πήγε και τόσο καλά, αν εξαιρέσουμε ότι πέρασα ένα από τα δυσκολότερα μαθήματα της σχολής από το πρώτο εξάμηνο που είχε γίνει ο εφιάλτης μου. Και μόνο αυτό. Δε βαριέσαι, θα μου πείτε, ο,τι περνάει κανείς καλό είναι… έλα όμως που πλέον είμαι και επίσημα επί πτυχίω με σεβαστό αριθμό μαθημάτων καθώς και διπλωματική, οπότε δε με πολυπαίρνει να καίω εξεταστικές… Το νέον ακαδημαϊκόν έτος πάντως ξεκινάει με πολλή όρεξη και ελπίζω αυτή τη φορά πραγματικά να κοπιάσω και να ανταμειφθώ – ωραία περνάμε στο ΕΜΠ αλλά για να είμαι ειλικρινής το έχω βαρεθεί, θα ήθελα να κάνω κάτι άλλο τώρα… μεταπτυχιακά ας πούμε, ή να μετακομίσω στο εξωτερικό, ή και τα δύο.

Αυτή τη στιγμή ζω την εμπειρία μου σαν δημόσιος υπάλληλος. Θεωρητικά ξεκίνησα πρακτική στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, στο Γραφείο Τύπου. Τι δουλειά έχω ο έρμος εδώ, έγω Φυσική κάνω… ας όψεται η πρακτική της σχολής και τα τερτίπια του κ.Ζ. που από το Δημόκριτο με έστειλε εδώ. Πάντως έχει πλάκα, η αρμοδιότητά μου είναι να διαβάζω τα mail και τα fax προς το ΤΕΕ και μέσω ενός προγράμματος (που φυσικά σήμερα δε λειτουργεί…για αδιευκρίνιστους λόγους) να ανανεώνεται αυτόματα το site με τις αγγελίες καθώς και να στέλνονται για εκτύπωση στο περιοδικό του ΤΕΕ. Το καλύτερο είναι ότι κάθε πρωί έρχονται ΟΛΕΣ οι εφημερίδες εδώ, οπότε επικρατεί αραλίκι, καφεδάκι, κουβεντούλα..μια που για αυτό το επίπονο έργο που απαιτεί περίπου 2 ώρες δουλειά ημερησίως συνολικά, κλαι από ότι βλέπω εδώ απασχολούνται…. 6 άτομα με πλήρες ωράριο. Το πόσο ωραία περνάμε δε λέγεται. Από αύριο θα φέρω και βιβλία μου φαίνεται για να διαβάσω τίποτα! Δημόσιο forevah λοιπόν….

Επίσης έχω να δηλώσω ότι χαίρομαι απεριόριστα που φθινοπώριασε – είναι η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια που παρεμβάλλεται αυτή η υπέροχη εποχή μεταξύ καύσωνα και ξαφνικού ψύχους και είναι ΤΟΣΟ όμορφα…λιακάδα και ψύχρα, φουτεράκι και βόλτα…

Τέλος, με τα νέα προϊόντα η Apple μας έχει τρελάνει άλλη μια φορά, οπότε πουλάω το iPod 40 GB 4ης γενιάς που έχω προς 250 ευρώ, θέλω να πάρω το καινούριο!!! (Τιμή συζητήσιμη)

Σας φιλώ, γυρίζω στο δημοσιοϋπαλληλικό μου παράδεισο!

Responses

  1. Enjoy it!!!! Μόνο αυτό έχω να πω!! Όσο για το ipod νομίζω πως δεν πρέπει!! Είναι το πρώτο σου. Κράτα το ενθύμιο ρε συ…–>


Σχολιάστε

Kατηγορίες

